antropologanne melek2742 Biz sevmedik ailecek, ama belki siz seversiniz. Az porsiyon yapin ziyan olmasin.
melek2742 antropologanne altındaki hamurdan dolayı mı acaba ıspanak kremayı falan severim ama hamur olduğu için bir tereddüt ettim
antropologanne melek2742 Genel olarak ikisinide hamuruda ispanagida. Normalde ispanak cok severiz ailecek ama bunu begenemedik, riske atmak istemezseniz borek yapabilirsiniz.