Bebeğim 6 ay 7 günlük tadımlara geçeli üç hafta oldu ama pek yol katedemedik. Bir haftadır hasta ekstradan da avokadodan olduğunu düşünüyoruz bir besin alerji yaptı vücudu çok kötü oldu. Doktor bir hafta ara ver ek gıdaya dedi ama yeni besin tatma açısından mı dedi tamamen mi dedi anlamadım o an tamamen anladım sonradan aklıma geldi. Kendisi de zaten bikaç gündür asla ağzını açmıyor kaşığa kitliyor ağzını . İki gün hiç bişey vermedim bugün verecektim ama asla açmadı ağzını zorlamadım . Bi süre vermesem birşey olur mu acaba 7 aylık olduğunda işe başlayacağım karnını az da olsa doyurur kısmına geçmemiz lazım biberon kesinlikle kabul etmiyor