Oğlum 16 aylık 15 gündür hasta boğaz ve kulak enfeksiyonu vardı ateşi 2 gündür düştü antibiyotik kullandık 2 tane. Önceden maşallah çok iştahlı bı bebekti herşeyi yiyordu ama hastalandığından beri bir kaşık bişey yediremiyorum sadece mama içiyor bu geçici bı durum mu ne yapicam bilmiyorum. Birde aşırı huzursuz sürekli ağlıyor mızmız azı dişleri de çıkıyor bu süreçte. Ama önceden yiyen çocuk şimdi hicbisey yemiyor çok üzülüyorum sadece mamayla nereye kadar. 😞😞😞