Beyzaecrin96 Kızlar sizde durumlar nedir? Bizde dün gece kalkıp sebepsiz ağlama vardı gaz mi diş mi bir türlü çözemedimm… 1 buçuk saat direndi ağladı memeyi de iteledi istemedi… Dişini elimle kasır gibi yaptım sakinleşti? Bu ayda diş patlayabilir mi?
Beyzaecrin96 angaralimom tam da biz 4.cu ayi çabuk atlaticaz atak olmayacak galiba derken ters köşe yaptı desene 🤦
angaralimom Beyzaecrin96 8 i gör bide 1 ay boyunca gece 4 ten aşağı uyumadık diş de çıkardı o arada ..q