Kombin yapamıyorum giydiğim kıyafetleri kendime yakıştıramıyorum her seferinde yeni bir şeyler alıyorum ama yakışmıyor ya da bedeni olmuyor tesettürlüyüm 50 kiloyum boyum 1.50 nasıl giyinebilirim sizce kazaklarımı uzun tercih edemiyorum Boyum kısa olduğu için tuhaf görünüyor eteklerin üzerine kısa kazak almayı düşünüyorum. Kombin yapamadığım için genelde Tunik pantolon şeklinde takılmayı tercih ediyorum ama etek giymeyi daha çok seviyorum sizce ne tür etekler yakışır kalem etekleri kendime yakıştıramıyorum ama seviyorum ve beğeniyorum kendimi en çok yakıştırdığım etek türü Mevlana kesim