aysgll1 benim bebeğim 3 ay 19 günlük. Dün doktora gittik doktorumuz bebek yağının yeterli olmadığını bebeğe uygun bir losyon kullanmamız gerektiğini söyledi. Ben doğduğundan beri mustela body lotion kullanıyorum. 1. Şişe bitmek üzere ilk ay her gün 2 bucuk aydır da gün aşırı yıkıyorum ve nemlendiriyorum. Bioderma atoderm krem önerenlerde var fiyatlarına bakmayın baya uzun kullanılıyor