Elektrikli lansinoh pompam var ama tıkanıklık mı var anlamadım gelmiyor süt manuel pompa daha iyi diyorlar sütüm çok az bitmek üzere sağında eskisen 60 gelirdi şimdi 10 cc geliyor pompa alırsam düzelir mi düzenli sağım yapsam bitmesini istemiyorum sütümün bebeğim emmiyor mememi