Mesela bir bebek emmiyo, mama ile besleniyor. Ek gıdaya geçiyo mama + ek gıda devam ediyo. Ne zaman mamayı bırakıp sadece yemek yemeye devam eder. Hani emziren anneler 2 yaşına kadar falan emziriyolar ya, sonuçta 2 yaşında bir çocuk yemek yiyo olmalı artık. Mama da mı 2 yaşına kadar verilecek 🤔