Kızlar bebegim 15 aylik olacak.evimizde mikrodalga kullaniyoruz ama bebegimin yemeklerini hiç onda ısitmadım arkadasimin bebegi 20 aylik ek gidaya basladigindan beri onda isttgini söyledi.ben bizim için bile sagliksiz oldgbu düşundugum icin isitmadim hiç.sizce abartiyormuyum?yani isitilabilirmi?siz isitiyormusnz