26merve26 binnur64 inşallah canım önemli olan ağrı yapmasın biz çok sıkıntı çektik o dönem ameliyattan sonra yeniden doğdu resmen oğlum 🥹
binnur64 26merve26 normal de ağrımıyo sanırım ama ön dişleriyle bi şey ısırıp koparmaz diş fırçasını asla değdirtmez sanırım dokununca acıyo 😢
binnur64 26merve26 dün kan aldırdım vitaminlerine baktırmak için ağlarken bi de ne göriyim üst azı dişlerine de bulaşmış ön dişlerinde olanlar acilen götürmem lazım diş doktoruna 🙁
26merve26 binnur64 bencede en azından temizler ilerlemeden dursun diyen doktarada pek itibar etmeyin bu arada iyice ilerlemedin