minniks annemde kaynanamda çok güzel yapar ama ikisininde yaptığı tarz çok farklı. Tatları, görüntüleri bile çok ayrı. Farklı memleketlerden olduğumuz için :) ama ben ikisininde yaptıklarına bayılıyorum 😍 puf noktasıda hamuru ince olup aynı zamanda catlamayacak :)