an_ne Oglum 18 aylık ve parantez bacak teşhisi kondu bu durumu yaşayan var mı varsa yardımcı olabilir misiniz?Ne oldu düzeldi mi naptinz o süreçte?Kuyruk yağını eritip krem olarak sürmek iyi geliyormuş yapan var mı?
winchestera an_ne teşhis kesinleştiyse bir fizyoterapistle egzersiz için vs görüşmeniz daha iyi olur ya da çocuk ortopedisti mi teşhisi koydu
an_ne winchestera evet en son profa gittim o da öyle dedi güneşe çıkması lazım dedim ama Ağrı da güneş yok.Agrida görev yapıyorum memleketime gidince şehir hastanesine goturcem bir de
winchestera an_ne egzersize yönlendirmediyse orasını bilemiyorum, benim bir tanıdığımada kendi kendine geçecek dedi prof
fatmaglll Merhaba d vitaminine bakıldı mı muhakkak d vitamini önemli onu kullanın güneş yok yazmışsınız ya ilaçtan yada güneş ışığıyla alması gerekiyor
fatmaglll Birde bebeklerin hepsinde genelde oluyormuş yürümeye baladıktan sonra zamanla geçiyormuş biz öok araltırdık kızım parantez bacak değil ama eğim var bizim rahatsızlığımız başka tabi