canissmom AliPoyrazz ben özellikle son zamanlarımda ve doğuma yakınken kullanmıştım ve memnun kalmıştım, ağdayı son zamanlarda doktorum önermiyordu
UrbanMom AliPoyrazz ben kullanmıştım bir sorun olmadı. Hatta 39 haftayken çok güzel aldım bugün doğuma girsem hiç utanmam dedim şansıma doğuma aldılar 😂
UrbanMom AliPoyrazz jilet kalın çıkarmaz ama ucunu kesip dipten almadığı için kalın çıkmış gibi oluyor batık bende hiç olmadı yıllardır her jileti kullandım bir kere bile batık olmadı bende ama cilde göre degisebilir