ikibebelianneolucam İlk bebeğimi 7 . Ayda falan hissettim nerdeyse suan 5 aylık olduk haraketli maşallah baya ikinci cocugun haraketi erken mi olurmus sastım yoksa yaramaz mı olacak 😂😂
Derininannesi32 Normal zamanında hissetmişsiniz bende kızımı 17 haftalık hissetmiştim tekmesini ama sakindir bana çektiği için ☺️