UrbanMom Hndsmom bizde sanırım verem aşısında erken çağırmışlardı onun dışında hiç saat aralığı vermediler.
nergiz4155 Hndsmom bizim hemşire hep sabah gelin diyor anlamadım niye aşı aşıdır aç tok olmadıktan sonra saatin ne önemi var ki