Meri-Mel evet haklısın canım. Bende çok pahalı satmayı düşünmüyorum zaten bir kaç tanesi hiç giyilmedi diğerleride 1 kez giyildi lohusalıkta çok kilo alınca mecbur kıyafet almak zorunda kaldım şimdide zayıfladım olmuyorlar o yüzden satmaya karar verdim ☺ çok teşekkür ederim ❤