bihterrziyagil Her 30 saniyede bir reklam çıkması normal mi? Ne bişey okuyabiliyorum ne de bişey yazabiliyorum. Bu postu açarken bile reklam çıktı. Çok sıkıldım artık hesabımı sildirmeyi düşünüyorum bu yüzden
Gizmokzilla bihterrziyagil Reklamlar google tarafından otomatik oynatıldığı için müdahale edilememektedir. Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ’23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz
_Lavinya bihterrziyagil Ben net üzerinden giriş yapıyorum. :) Deneyin, belki size daha pratik gelir. lolitam
lolitam Aynı durumdayım posta gircem tak reklam çıkıyor birde reklamdan çıkamıyorsun ondan oraya yönlendiriyor çıkıp sayfayı yenileyip tekrar giriyorum ve tekrar reklam çıkıyor bu yüzden uygulamaya girmekten bile iatemiyroum