Kızlar 28 aylık kızım, 11 aylık oğlum var ve en son 7 aralıkta adet oldum bi hafta kadar geciktim. Bi hafta gecikmeye koyu olması gerekiyor ama gec döllenme falan mı. Ben mi cizgi görüyorum oğlumda da bu kadar silikle öğrenmistim. Neden korunmadın diyenler yazmasın zaten moralım ayırı bozuk linç yiyeçek durmda değilim. Evet ikiside küçük ama ikinciye biz planlı istedik çünkü amh 0.11 menopoza girmeden kardesi olsun istedik. Doktorlar hep tüp bebek dedi bize ilaçla yumunta takibiyle oldu. Geri çekilme olarak korunuyoruz sık sık iliskide yaşayan bir çift değiliz onun için ekstra bir onlem almadım saten imkansız yani kazara hamile kalmam. Kan vereceğim eşimi bekliyorum. Sizce varmı bu cizgi mi
