Merhabalar, oğlum 18 aylık, dört beş aydır normal yürüyor. Ayakları geniş ve tombik, özellikle üst kısımları etli diyebilirim, ilk ayakkabılarını camperdan bir model kullandık rahat ettik ancak devamını bulamadım, farklı bir camper modeli söyledim hiç olmadı, ayak uzunluğu 22 numaraya denk geliyor ama 24 numaralar bile girmeyebiliyor mesela, şu an için çift fermuarlı bir bot bulabildim güzel oturdu fakat spor ayakkabı da almak istiyorum, kullanıp memnun kaldığınız modeller var mı? Sayısız ayakkabı gelip gitti iadelerden bıktım 🥲 Ayak bir şekilde girse ayakkabı uzun olunca da yürümesi zorlaşıyor haliyle, geniş kalıplı spor ayakkabı önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.