Benim bebeğim iki saate bir 30-120 cc arası içiyor bende eskiden süt veriirdim ama yetmiyordu mamaya geçtim sizde vermekle iyi yapıyorsunuz verme diyenleri aldırış etmeyin mama zehir değil ki çünkü gerçekten doymuyorlar göğüsten de o kadar süt gelmiyor çocuk aç kalıyor bırakmıyor meme dolsun ama tabiki önceliğiniz emzirmek olsun sütünüz de gayet güzel yağlı duruyor bence Maşşallah diyelim 🧿umarım iyice çoğalır yağlanır mamaya ihtiyacınız kalmaz