atarepla 4 ay 20 günlük. Dışarıda mont da giydiriyorum ve artık bebek arabasının pusetine zor sığıyor montla birlikte hantal oluyor. Acaba puseti çıkarıp bebek arabasının o büyük kısmını kullanma vakti geldi mi?
gmz10 atarepla Bebişlerimizin günleri aynıymış☺️pusetin içinde yenidoğan pedi vardı, onu çıkarttık. Biraz daha kullanabiliriz gibi duruyor. Büyük kısımda çok sarsılırmış gibi geliyor bana ama kullanılabilir gibi de arada kaldım ben de.
Gldekpnci atarepla 6 aylıkken geçtim boyu uzun geliyordu artık sıgmıyodu bide artık oturmak istiyordu devamlı yatmak istemiyordu kafayı kaldırıyordu hep
Queensmom atarepla Merhaba, fizik doktoruna gidiyorduk ve 6 aylık falandı bebeğim. Bana kızmıştı bunu artık kullanamazsınız sizin için diğeri daha uygun artık geçin ona demişti😬
Queensmom atarepla Normalde satın alırken 6 aya kadar kullanım demişlerdi pusete. Ama doktor pusetler 6 aya kadar kullanılmaz bi süre sonra bırakacaksınız çocuk rahat edemez uygun değil dedi ben de şaşırmıştımm
Gzdzeynep Büyük kızımda 4 aylıkken bebek arabasında puseti kullanmamıştım. Küçük kızımda hiç puset kullanmadım. Çok daha rahat oldu arabamızda sabit oto koltuğu var. Bu şekilde daha konforlu oluyor bebek arabasını kullanmak.
mavii_98 atarepla 5 aylık olduk bu hafta bende bebeğimin puset ten ayaklarının sarktığını gördüm ve çıkarttık puetini arabayı öyle kullanıyoruz ama o da bi rahatsız gibi bilemiyorum bir çare düşünüyoruz bakalım
mavii_98 atarepla evet evet emniyet kemeri var ama çocuk çok ortada korumasız kalıyor gibi sıkışık değil ya heralde ondan korumasız gibi
alexab atarepla pusetin içinde yenidoğan minderi vardı onu çıkarıp biz baya kullandık hala arabada araba koltuğu gibi kullanıyoruz mecburiyetten kızım 12 kg 1 yaşında.
betul97_ atarepla 5 ay 4 günlük pusette canı sıkılıyor kafasını kaldırıyor hep oto koltuğu aldık 9-36 kilo ama daha koymadık. Bebek arabasının oturma yerine koysam mı diyorum sonra oturması iyi olur mu diyorum benimde kafam karışık. Yarın doktora gideceğim soracağım ne zaman oturtabilirim diye