Dondurmalikahve işte bizde dikkat dağınıklığı/eksikliği yok. Tek dürtüsellik evet çok bağdaştırılıyor sanırım ya da şöyle diyim bu konuda uzman değilim ama hepsini okudum uyuşan tek dürtüsellik. Özellikle bağımsız olmak istemesi grup içinde uyumsuzluk. Bu yaşına kadar otizmden tutun hepsinden şüphelendim ve doktorlara da gittik. Herhangi biri de bu durumdan bahsetmedi. 2,5 yaşında gittik psikiyatriye konuşma gecikmesi sebebiyle. Tüm yönergeleri yaptı sorun yok dedi o an bir hasta kapıyı açtı ve oğlum ordan çıktı gitti. Doktor o zaman bu bir sorun aşırı bağımsız biz çocuklarda bunu istemeyiz dedi ya da gitsede az bir süre sonra dönmesini bekleriz dedi oğlum dönmedi girmedi tekrar odaya. Burda dürtüselliği olduğu çok belliydi o zamandan söyleseydi biz de şimdiye yol alırdık. Nereye götürsek sorun yok dendi. Ama var işte bu çocuk niye kendi yaşıtlarının içinde ayrılıyor göze batıyor? Geçmi kaldık sizce 😔 şuan panik içindeyim. Belki o video karşıma çıkmasa biz hala pembe gözlüklerimizle büyüyünce düzelir şiirlerimizle ilerleyecektik.