Bebeğim 1 aylık və çok fazla kusuyor Anne sütü ile besliyorum çok kusdugu için KL az almiş malesef doktor reflu mama kullanmami soyledi aranızda kullanım və faydasını gören oldumu.birde ben reflu mama kullandigim zaman mamanı kusmuyacakda anne sütunu kusucakmi? yoksa tamamen iyileşicek?inanın bebeyim hər kustugunda kahr oluyorum aglamakdan bir hal oldum.😢bebeğim ağzından burnunda kusuyor