Mom10 Kızlar elimde 2 parçadan oluşan abiye, hepsi bir defa kullanılmış 3 adet elbise,spor ve topuklu ayakkabı,mont ve kaban var ilgilenen olursa fotoğraf atabilirim.
Mom10 Masalserin19 Genelini paylaştım bakabilirsiniz spor ayakkabı kinetiks olması lazım onu da paylaşırım.
Mom10 https://hizliresim.com/2PmV82 https://hizliresim.com/BGm5DM https://hizliresim.com/ZngP7V https://hizliresim.com/l426vr https://hizliresim.com/VB51vv https://hizliresim.com/nyV3LM https://hizliresim.com/vydvn4 https://hizliresim.com/17mlMN https://hizliresim.com/LG7W1Z
elizinannesi-19 Bende de nişanlık ve damatlık var. Çevrenizde var mı arayan isteyen soran kulağınıza gelen oldu mu hiç
Mom10 Denizarya34 Güpürlü elbise sıfır nişanım için 2 tane almıştım fakat kırmızı giyince bu öylece kaldı m beden 100 düşünüyorum ama dileyen olursa yardımcı da olurum.
Mom10 Beme123 Bedeniniz ne eğer L ise sıkıntı olmaz kabanlarda kalıplar geniş oluyor ama değilse malesef :(