Merhaba kızlar benim 3 yaşında bi kızım var eşimle ikinci çocugu istiyorduk hemen hemen 6 ay falan bi denememiz oldu ama hiç bir sonuç alamadık doktora gittim kontrol amaçlı polikistik over sendromu olduğumu söyledi zaten bi benim ilk gebeliğimden önce de vardı ama yumurta tembelliğinde var dedi bana ilaç tedavisine başladı hatta proewing women diye bi ilaç yumurta kalitesini arttırmak için miş atanız da kullanan var mı yada bu durum karsısında uyguladığı tarif falan yardımcı olur musunuz?