Kızlar selam. Oğlum 26 aylık hala konuşmuyor , doktorun önerisi ile kreşe verdim . Daha öncede söylemiştim algı olarak çok iyi her şeyi bilir . Bursa tek tek anlatmayacağım. Ama kelimeleri var baba dede bitti gitti git gel ver çiş abi abla su gibi onun dışında hayvan sesler var hav hav cik cik gibi yansıma sesler başladı pat pat , boom gibi. Çiş diyor klozete oturuyor tuvalet eğitimine başlasam mı bilmiyorum. Annem çiş demesi yeter başla diyor çok kararsızım en azından anne çiş dese ya da anne çiş geldi daha mantıklı geliyor bana iletişim yönünden daha iyi okur gibi. Birde kreşe pedagog gelmiş zaten telefonla konuştuk ama yorumunu öğretmenle mesajlaştık. Onuda bırakıyorum buraya. Birde mesela su diyebiliyor , ama demiyor yani elini ağzına sokarak işletim kırmayı tercih ediyor ..isimleri de karaladım bu arada
Bazen bi ferahlık geliyor içime çocuk her şeyi biliyor sadece konuşmuyor konuşacak diyorum, bazen bunalıma giriyorum çok üzülüyorum
