aslymom Hamileliğim sanki ilkiyle aynı gibi başladı gebelikte hissedilenler cinsiyete göre değişiklik sağlıyor mu merak ettim sizlerin nasıl geçti ? Mesela ilkinde mide bulantısı yaşadınız diğerinde yaşamadınız cinsiyetler farklı mıydı ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi aslymom Oy oy kanayan yaram. İlk oğluum da sadece 7 8 hafta bulantim oldu son ayımda da çatı ağrısı olmuştu okadar. İkinci oğluma hamileyim 6.haftada bulantı kusma bir başladı hala devam (35+2) Kanama oldu sürekli ağrılarım var. Halsizim uykum çok kokulara aşırı hassasiyetim var.
anneee5 aslymom ikisi aynı geçmedi ilkinde sürekli yediklerimi cikardm ikincisinde sadece öğürme vardı ikincisinde çok daha agirdim ikisi de erkek oldu. 🤣🤣
aslymom Balim12 😁😁😁 bence kişiden kişiye değişiyor cinsiyet belirtisi ben daha çok hiç aynı şeyleri yaşayıp farklı cinsiyet var mı onu merak ediyorum 😁
aslymom MiracAlpinveUmutunAnnesi sağlıkla gelsin inşallah hafifler son zamanlar belirtileriniz kolaylıkla zamanında gelsin inşallah 🌸🙏🏻
aslymom anneee5 ağırlık nasıldı uyku gibi bi ben mesela ilkinde enerjiktim hep erken kalkardım bunda da öyle gibi başladı
bakkalemzigi aslymom ilki kızdı mide yanması yaşadım en çok tiksindiğim yiyecekler oldu ve daha fazla mide bulantısı ikincisi erkek mide yanması hiç çekmedim bulantı da çok olmadı bu hamilelikte kasık ağrısı ve kalp çarpıntısı yaşadım sadece tiksindiğim yiyecekler aynıydı
aslymom Bubenanne Şuan bir kaç kişi böyle yazdı 😁 o zaman olabiliyor sizin belirtileriniz neydi zorlayan ne oldu
Bubenanne aslymom ilkinde bulantı vardı ikincisinde mide yanması. İlkinde böbrek büyümesi yaşadım diğerinde olmadı. Bir de doğduktan sonrası var karakterleri çok farklı😂
BordoHuniliAnne aslymom bir kızım bir oğlum var, ikisinde de mide bulantısı kusma yaşamadım çok rahat geçtiler sadece kızımda tatlıdan tiskinmiştim. Aradaki tek fark kızımda karnım yayvandı, oğlumda ise top gibi önde gidiyordu 😅
aslymom BordoHuniliAnne sanırım karın şekli biraz daha belli diyor ama o da zaten ileri dönemde öğrenmiş oluyoruz cinsiyeti 😁