Kızlar merhaba 9 buçuk aylık oğlum var ilk zamanlar anne yanı beşiği küçük olanlarda yatırdım daha sonra benimle uyumaya başladı. Eşim yanımızda değil diye bende yanıma aldım hep koyun koyuna uyuruz diye ama 6 ay kaldı eşim gelecek ve artık yer yatağında yatmamıza rağmen çocuk rahat edemiyor dönerken vs. Park beşik sipariş verdim onu yanımda yatırmak hemde artık desteksiz uyumasını istiyorum. Sorum şu biliyorum zor olacak alıştırana kadar ama nasıl ilerlemeliyim ben yine yanında olucam ama travma oluşur mu korkar mı bensiz uyursa diye tedirginşm lütfen bana önerilerinizi yazar mısınız 🥹