bebeklianneee sizi en iyi biz anneler anlarız benim bebeğim bu kadar zor bir bebek değil ama nasıl olabileceğini tahmin ediyorum anne olmadan önce söyleseniz ya bir bebek hiç mi durmaz illa ki sakin anı vardır diye düşünürdüm ama artık biliyorum yani bebeklerin ne kadar zor olabileceğini, Allah yardımcınız olsun bebeklerimiz bir anda mucizevi şekilde düzelmeyecek ama Allah bize sabır tahammül versin inşallah ben hep öyle dua ediyorum annelik çok zor böyle olduğunu insan önceden bilemiyor ben şu an ikinci çocuk çok zor bir ihtimal yani kızım kardeşsiz yalnız kalmasın tabiki isterim ama bir daha tam düzeni kurduk derken aynılarını yaşayamam kaldıramam, keşke elimden birşey gelse yardım edebilsem nerde yaşıyorsunuz