Kızım 10 aylık, 1 aydır bir iştahsızlığı var ek gıda yediremiyorum katı birşey hiç yemiyor zaten direk ağzından tükürüyor sadece çorba ve mama, iki gündür mamayı azalttım bir iki kaşık daha fazla yiyor ama tabi yine önceki hali gibi değil başlarda süreç güzel ilerlemişti bizim için 9 ayına girmeye yakın diş çıkardı ondan sonra bozuldu herşey, birde tabi bana yapışıklık başladı, bana olan düşkünlüğü 7 inci aydan beri var ama bu dişten beri sürekli kucakta olmak istiyor sebepsiz yere ağlıyor benden başkasında durmuyor hasta olsam babasına bile bırakıp yarım saat dinlenemiyorum çığlık çığlığa ağlıyor, mutfağa su içmek için bile girmeye korkar oldum tezgahta ne yaptığımızı çok merak ediyor asla yerde oyalanmıuor illa kucakta olup ne yaptığımıza bakacak diğer ev işlerinde böyle zorlanmıuorum peşimde gezip etraftaki eşyalarla oyalanıyor ama mutfağın kapısının önünden bile geçmek istemiyorum, bunları yazarken bile yakama yapışık vaziyette, koltukta oturmayı unuttum hep yerde onun yanındayım koltukta otursam yanımdaj ayrılıp asla gidip oyuncak oynamaz kucağıma çıkar bir saniye sonra iner sonra yine çıkar böyle delirtir, sürekli mızmız çığlık ve ııııı sesleriyle yaşıyorum gerçekten tahammülüm kalmadı her sabah tamam yemese d e sakin kalıcam kucak istese de sakin kalıcak diyorum ama artık o ağlaması o mızıldanmasına tahammülüm kalmadı duyunca sinirlerim tepeme çıkıyor, söyleyin lütfen bu ne zaman bitecek yürümeyi öğrenince mi konuşmayı öğrenince mi bitmese bile azalmayacak mı ne kadar böyle kucak kucak devam edicem çok yoruldum emekleyene kadar zaten sürekli evde kucağımda oda oda gezdireim başka türlü oyalanmazdı şimdi aynısını yapsam bütün gün asla sıkılmaz biliyorum ama bende o yok artık yani