Herkese günaydın anneler, 1 yaşına girecek bebeğim ama ek gıda istemiyor sadece emmek istiyor her sabah öğle ara öğünlerde teklif ediyorum ama yemiyor sinirleniyor önceden kilosu iyiydi ama son 3 aydır hiç almıyor 8900 kaldı doğum kilosu 3200 dü sadece anne sütü yerse ek gıda veriyorum ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz ?