anayimbenn_
Benim oğlum da 1 yaşında, hiç öyle sevdirmesi falan yoktur, zaten yerinde duramıyor yavrum, anca ilk uyanınca falan uyku sersemi sarılıyorum biraz 😅 Bizim hayatımız şu aralar hep savaş gibi geçiyor, alt değiştirme bir olay, yemek yedirmek bir olay, uyutmak zaten apayrı bir olayyy, hiç öyle Instagram da gördüğüm sevgi dolu anne-bebek ilişkisini yaşayamıyorum, küçük canavarım sağolsun 😂🥲