kumsal1212 Kızım 2 yaşında devamlı uyuduğu zaman dilini emiyor o şekilde oluyor ve bu bizi biraz Tedirgin etti açıkçası Bunda bir sorun olur mu ve neden dilini emiyor Bilen anneler varsa lütfen Yardımcı olabilirlerim sebebi ne acaba
melcim kumsal1212 29 yaşındayım halsa arada emiyorum uykum gelmediğinde🥲 ya da sıkıldığım bi ortamda Dişlerimde falan problem yok merak edersen de
Snowglobe kumsal1212 dişleri için çok zararlı. Bide ileri de devam ederse sosyal hayatta etkilenebilir
_YanakReisinAnnesii kumsal1212 oğlum 3 buçuk yaşında arada sırada o da emiyor uyurken. Bakıyorum şap şap ses geliyor 😂ama hiç problem olarak görmedim bu durumu,daha önceleri emzik kullanımı olduğu için alışkanlığa bağladım hep.
kumsal1212 melcim Vallahi ben aslında şuna bağlıyorum Hani emzik niyetini kullanıp acaba uyku dalıyor olabilir bu tekniği kullanmış olabilir mi
melcim kumsal1212 çooook yüksek ihtimal ki ben emzik de kullandım hatta 4-5 yaşımda bıraktım 😂 hatırlıyorum yani
kumsal1212 melcim biz artık ona balık diyoruz Çünkü dili dışarıda emmesi o şekilde ağzının durması aynı Balığa benziyor İnsan biraz da Tedirgin olmuyor değil hani sorun olur mu diye
Snowglobe kumsal1212 aslında bu biraz size bağlı. Büyüdükçe ona bu utançmış gibi değil de böyle şeyler olabilir gibi davranırsanız o da çok etkilenmez. Annem bunu hep ayıpladı ve ben uni de 4 kız aynı odada kalırken uyumak bana zulümdü. Görecekler diye utanırdım. Ama büyünce anladım ki asıl annemin bana yaptığu zulümmüş. Diş olarak ise 31 yaşındayım ve yine tedavi olacağım. Halbuki daha once tel takmıştım. Ama dişlerim tekrar açoldı.