Merhaba arkadaşlar ben 26 yasındayım 3 tane kızım var 46 gün önce sezeryanle doğum yaptım ve tüplerimi baglattım 5 senelık evlıyım 5 defa hamıle kaldım bırısı duşuk oldu bırısı de kalbı durdu ve kürtaj oldum malesef ama sükür ki 3 tane kızım var gebelık araları çok kısa oldu ve doktorumla konuştum dedıkı rahım duvarım çok ıncelmıs bırdaha hamılelık düşünme çok riskli dedı bende eşimde başka çocuk dusunmedıgımız ıcın tuplerı baglattım ama bi kaç yerde okudum tuplerını baglatmasına rağmen hamıle kalanlar olmuş sızın basınıza geldımı böyle bırsey ek korunma yontemı kulanmam gerekırmı acaba