Kızlar kızım 7 gündür yoğunbakımda yatıyor. Bir kızım daha var 2.5 yaşında ve 2 çocuklu nasıl olacak daha bilmiyorum. Zor olur elbette ama al?alışıyor muyuz merak ediyorum. Mesela büyük kızım sevmek isteyecek,kucağına almak isteyecek tabii ki izin veririm ama şu konuda çıkmaza girdim diyen var mı?