merhaba hanımlar ben doğum sonrası sadece emzirdim kilosu da güzel gelişti. doktor kontrollerinde bir sıkıntı yok dedi, lohusalık bittikten 20 gün sonra adet görmeye devam ettim ve döngülerim başladı, bu kadar kısa sürede adet gören oldu mu normal mi
(emziren annelerde geç başlarmış hormonlardan dolayı, merak ettim)