sackgirl Selam kızlar benim oğlum 4.5 aylık sütüm olmasına rağmen güzel emmiyor bu yüzden sütüm azaldı doktor mama verdi onu da sadece uyanmaya yakın verirsem içiyor. Kaka da yapmıyor 7-10günde anca yapıyor ya da fitille. Tavsiyesi önerisi olan var mı?
sackgirl melltemm doktorumuz da zeytinyağ önerdi ama o da pek etki etmedi yine o 7.günde yaptı. Vermeye devam edeceğim yine de çok teşekkürler
melltemm Ayakaltına masaj yapmakta çok iyi geliyor ve ılık suya oturur gibi biraz tutabilirsiniz tam oturtma değil tabi