Oğlum Aralık’ta 2 buçuk yaşına girdi fakat 2 kelimeli cümleler çok az alıcı dili çok iyi söylenen herşeyi mantık kurup uyguluyor sadece ifade etmede zorlanıyor kartlarla desteklemeler hikaye okumalar yapıyorum sizin çocuklarınız kaç yaşında anlamlı konuşmaya başladı