Kızlar merhaba bebeğim şu an tam 3 ay 25 günlük. Yanlış hatırlamıyorsam 2 buçuk aylıkken gece uzun uyumaya başladı. Mesela 12-1 gibi yatardı gece,sabaha kadar uyurdu. Doktorum herhangi bir sakıncası olmadığını söyledi gelişimi takip edildiği için sıkıntı yok uyusun dedi. Her neyse işte gün içinde yarım saat bir saat uyuyup uyanıyordu gece uzun uyuduğu için. Ama son 2-3 gündür gündüzleri 10-15 dk uyuyup uyanıyor,gece de saat başı kalktı bu gece. Neden böyle olduğunu anlamadım geçici mi bu durum ? Düzelir mi ? Neler yapmam lazım ya da kendiliğinden mi geçer