aylss Günaydın kızlar 16 günlük bebeğim var çok hasta oldum kötüleştiğim anda yanından ayrıldım evleri ayırdık sütü sağıp vericem. Benden ona hastalık geçer mi? İlk anneliğim çok bilgim yok 😭
defnemiraybebek aylss evi neden ayırsın anlam veremedim Tabikide geçmez aksine sütün ona göre antikor üretiyor maske takıp emzire bilirsin
aysebb aylss Nefesten geçer. Benimde kızım 10 günlükken benden ona geçmişti. Yani sütle alakası yok nefesle geçer geçecekse. Geçmez inş
isufumveben aylss ev ayırmaya ne gerek var ya maske tak sarımsak ye limon suyu iç bol su iç bebeğe sık temas etme evi sık havalandır üç güne toparlarsın
aylss Kızlar annem alt katımda kalıyo nefesimden korumak için bugünlük alt katta durucam. Eşimle annem ilgilenicek. Henüz hiç aşıları yok nefesten geçmesinden korkuyorum hastane yoğun bakımları bebeklerle dolu sonuçta :( defnemiraybebek tazecikanne45 aysebb isufumveben tomvejerry yasminspars herseyguzelolacak24
yasminspars aylss ayırmayın yavrunuzu kendinizden maske takın öomeyin yeter emzirmeye devam edebilirsiniz
aysebb aylss Çok kasmayın Allah korusun inşallah olmaz olursada iyileşir merak etmeyin. İnsan çok küçük diye endişe ediyor ama geçiyor
aslialk Benim bebeğime geçti ama birlikte iyileştik çok ağır atlatmadık ama sütten geçtiğini düşünmüyorum grip bulaşıcı bir hastalık zaten
denizalismom aylss ev ayırmaya gerek yok. Maske takıp emzirin. Sizde bol su c vitamini tüketin ve sarımsak yiyin.