Selam , kızım 6 aylık iki gündür nereden baksanız sadece 150 ml mama içti uyurken mamasını gün içindekine nazaran daha iyi içer ama uyurken bile içmedi ve uyurken sürekli inler gibi sesler çıkartıyor sebebi ne bilmiyorum gaz desem çok şükür çıkartabiliyor ki sürekli yine de masaj vs yapıyorum keyfi yerinde ama yine de aç olması çok üzüyor beni sizlerde yaşıyor musunuz ya da bu aylarda yaşadınız mı ?