5 yaşında bir oğlum 3 aylık bir kızım var. Oğlum zaten sürekli hasta oluyo 2 ayda 2 kez antibiyotik bitirdik şimdi yine hasta oldu. Kızım da onunla birlikte hep hasta oluyo. Daha 3 aylık bu 3. tıkanması kafayı yicem artık allah beterinden korusun da neden bu kadar hasta oluyolar bakamıyorum galiba ben bunlara. Yorulduuum 😢😢