svvlgl kızımı kapı önünde komşularla konuşurken 7-8 yaşında torunları bahçeye götürdüler, civciv sevmek istediği için. Yanında değilim. Aramızda duvar var. O beni görmüyor ama ben onu görüyorum. Beş dk sevdi eğlendi. Gittim yanına. Sen civciv mi seviyorsun dedim dudaklarını büzüp ağlamaya başladı. İlk kez gördüğü yabancıların yanında eğleniyor görünüyordu ama aslında beni göremediği için korkmuş. Gülümserken göz göze geldiğimiz anda ağlamaya başladı. İşte size aynen böyle davranıyor. Her ağlamasında bunu hatırlarsanız daha şefkatli davranabilirsiniz. O da şefkat aldıkça rahatlar daha az ağlar.