Benimki de devamlı bacak bacak üstüne atıyor. Doğmadan önce doktor ultrasonda görüp gülmüştü sizinki çok rahatına düşkün, bacaklarını atmış birbirine demişti. 1.5 yaşına geldi her an bacaklar üst üste duruyor. 😄 Gören büyüklerim hep EŞ İSTİYOR BU diyorlar, kardeş anlamında. İstemiyor istemiyor susun diyorum😄😄