Bence bi sıkıntı yok her bebek farklı ve zaten yavaş yavaş değişiklik dönemine giriyordur muhtemelen yakında bi tane uykuyu bırakır benim kızım 8 aylık olana kadar sabah kaktiktan 1.30-2 saat sonra tekrar uykuya yatıyordu sonra birden bire kesti 14 aylık olana kadar günde 2 uyku yapıyordu o zamandan beri tek uykuya düştü gece uyanmadığı sürece karışmadım gündüz uykularına sizinde geceleri rahat geçiyormuş Oyuzden sıkıntı etmeyin i kendi bedenine göre ayarlıyor zaten