[silindi] forumgurmesi ben yanlış ürün mü aldım orijinal mi değil ya 15-20 gündür kullanıyorum hala 30 ml boşuna almışım diyorum
[silindi] forumgurmesi Trendyoldan aldım 250 tablet olanından. Ama hiçbir işe yaramadı ben de çok umutlanmıştım. İ mim latte ile birlikte kullanıyorum o da işe yaramadı
[silindi] forumgurmesi yani biraz sütü kafama takıyorum ama öyle aşırı değil. Uykum da iyi ama ürün orijinal degil ya da bana yaramadı oysa ki çok ümitliydim 🥲
Minikprenses_1 forumgurmesi çok teşekkür ederim bestlak kullanıyorum solgarı da aynı anda kullansam olur mu acaba birde ne kadar kullanmak gerekiyor günde aç tok vs farkediyor mu
forumgurmesi Minikprenses_1 ben ikisini bir kullandım bestlak bir bardak suya 15 damla vitamiinxe günde 2 tanr içiyordum aç tok farketmez :)
mavii_98 rabiabusray solgar bende kullanıyorum ama günde üç defa hepsinde de ikişer ader 2 hafta oldu kullanmaya başlayalı sütümü sağdığımda kalitesini anlıyorum bir tek çoğalmaya hissetmedim henüz
mavii_98 hilalakdeniz düzenlimkullanımda evet Bi 15 gün sonuç almak için beklemeli anca etki ediyor ama gözle görülür oldu bende sağımda neredeyse hiç çıkmıyordu onun etkisi oldu
hilalakdeniz mavii_98 bende dün aldı kullanmaya başladım umarım etkisi olur.Ne şekilde kullanılması gerekiyor
mavii_98 hilalakdeniz günde üç kere 2 şer adet toplamda 6 tane tok karnına diye hatırlıyorum ben böyle kullanmıştım eczacıya danışıp
miranbeybi rabiabusray Merhaba canım bende doğum yaptıktan hemen sonra günde 6 tane olarak kullandım. Her yemek öncesi 2 tane içtim baya da faydasını gördüm