21 aylik oglum istisnasiz her gece uyanip ciglik cigliga kendine yerden yere ata ata yarim saat 45 dk agliyo sonra biraz sakinlesiyo 10 dk araliklarla agliyo ve sabah 5 e 6 ya kadar oynayip geri yatıyo artik gucum kalmadi hic bi saglik sorunu yok ne gunduz duruyo ne gece gunduz oyun yaramazlik gece de bu durum 2 yas sendromumu dedim son azilar mi dedim ama sanmiyorum artik bunlar oldugunu aglamak dedigim exorsist gibi bi hal aliyo hic yasayan oldumu aranizda