Kızlar kaç yıldır kullanıyorsunuz en fazla kaç sene lens kullanılır ben 15 yıldır kullanıyorum gözlerımde batma oldu doktora gittım kuruluk ve göz kapağımda ödem olmuş bi ay gözlük tak dedı doktorum sonrasında lense dönebilir miyım kontrolde belli olacak sorum şu lenste sınır var mı