asel0404 Dygny23 molfix izotonik sulu . Diğeri de Sleepy bionatural . Koli koli alıyorum hiçbir sorun olmadı 6aydır . Prima da kullandım ama bunlardan pek bi farkı yoktu o kadar para vermeye değmez
defnesmom3 Dygny23 ben pure baby kullanıyorum ama artık ıslak mendilleri suda sıkıp ilacını akittimtan sonra temiz olarak kullanıyorum tavsiye ederim suda sıkıp kullanmak daha iyi
_YanakReisinAnnesii Dygny23 molfix yenidoğan sarı paketli olan. Biz bunda hiç sıkıntı yaşamadık,kalınlığı ıslaklığı gayet güzel. Trendyoldan 12 li bir şekilde alıyorum daha uyguna geliyordu.
Zeynonunmomu Dygny23 uni baby yeni doğan güzel, komili güzel , sleepy sarı beyaz paketi var o güzel şimdiye kadar bunları kullandım memnunum
morbulutlu İlk zamanlar pamuğu zeytinyağı ile ıslatıp kullanıyordum. Günlük yapmak lazım Şimdi sleepy yenidoğanı paketten çıkartıp yıkıyorum. Yine aralarına zeytinyağı gezdiriyorum. Öneririm Pişik sorunumuz olmadı şükür.