Sorduğunuz içi söylüyorum her çocuk gelişimi farklıdır asla kıyaslama yapmayalım bebeklerimizi bence. Benim oğlum 7. Ayını geçince emeklemeye başladı. Şuan haftaya 8 ay dolacak baba,dede,bubu gibi kelimeleri çıkartıyor. Bağırıyor bazen çığlık atıyor genelde sevinçli olduğunda veya sıkıldığı zaman. Kollarından tutunca adım atmaya hevesleniyor. Ama sırt üstü hiç yatmıyor direk dönüp emekleyip kaçmaya çalışıyor